Home>Klantenservice>Levering

Levering

Levering

Snel uw artikelen in huis? Bestellingen die voor 23.00 uur worden gedaan, worden in principe de volgende dag al geleverd. Uitzonderingen hierop zijn betalingen via overschrijving, artikelen met een afwijkende levertermijn of artikelen die tijdelijk niet op voorraad zijn. Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is of een afwijkende levertermijn heeft, staat dit aangegeven bij de productinformatie van het betreffende artikel. Voorwaarde is wel dat je kiest voor PostNL als bezorgmethode en op zondag leveren wij (nog) niet.


Bezorgadres
Dille & Kamille bezorgt momenteel in Nederland, België, Frankrijk en in Duitsland. Voor het transport en de bezorging van de pakketten werken we samen met Post NL, Kiala en DHL. Je kan zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen. Dit kan je eigen adres (tevens factuuradres) zijn, of het adres van familie of vrienden. Weinig thuis? Kies dan als bezorgoptie voor Kiala of DHL servicepunt, zodat je bestelling wordt bezorgd bij een van deze punten. Let wel op dat je geen postbus als bezorgadres kan opgeven. 

Rond de feestdagen
Met sinterklaas, kerst en oud&nieuw zijn er heel veel mensen die iets willen bestellen. Deze drukte kan er voor zorgen dat PostNL en andere vervoerders niet de gewenste service kunnen leveren. In ongeveer 95% van de gevallen gaat alles goed en komen bestellingen op tijd aan. Maar ondanks dat wij alles op tijd met de post meegeven, kan het dus zijn dat het pakje er iets langer over doet om op de bestemming aan te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Hou er ook rekening mee dat op 1e kerstdag (25 december) geen post wordt bezorgd door PostNL en ook niet wordt verwerkt. Dus bestellingen die op 24, 25 of 26 december worden geplaatst en met PostNL mee worden gegeven, worden op dinsdag 27 december bezorgd.

Bezorgen 

Via Post NL:
 
PostNL is de snelste bezorgmethode. Indien je bij ons op werkdagen voor 23u hebt besteld, is je pakket de volgende werkdag al in huis. 
Je pakket wordt twee keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, wordt je pakket bij de buren afgegeven. Als het Post NL na twee pogingen niet lukt om je pakket te bezorgen, sturen zij het door naar een postkantoor bij jou in de buurt. Controleer voor de meest actuele status van je pakket de track & trace code die je per mail van ons krijgt toegestuurd. Exact weten op welke dag je pakket thuis wordt afgeleverd? Controleer hieronder op welke dag je bij ons besteld hebt. 

Op zaterdag besteld: maandag in huis
Op zondag besteld: maandag in huis
Op maandag besteld: dinsdag in huis
Op dinsdag besteld: woensdag in huis
Op woensdag besteld: donderdag in huis
Op donderdag besteld: vrijdag in huis
Op vrijdag besteld: zaterdag in huis


Via Kiala/UPS: 
Weinig thuis? Kies dan voor het gemak van een afhaalpunt en haal je pakket op wanneer het jou uitkomt. Bestellingen via Kiala/UPS worden in 48 uur naar het servicepunt verzonden. Zodra de persoonlijke track & trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd bij het Kiala–punt, kun je je pakket ophalen. Je pakket blijft twee weken beschikbaar in het servicepunt. Indien je pakket niet binnen deze twee weken wordt opgehaald, wordt deze weer terug naar ons verstuurd. Houd hierom dus goed de track & trace code in de gaten. 

Via DHL: 
Je bestelling wordt naar het door jou gekozen DHL servicepunt verzonden. Zodra de persoonlijke track & trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd bij het Kiala–punt, kun je je pakket ophalen. Je pakket blijft vijf werkdagen beschikbaar in het servicepunt. Indien je deze niet ophaalt binnen vijf werkdagen, wordt het terug naar ons verstuurd. Houd hierom dus goed de track & trace code in de gaten.