Garantie

Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel hebt gekocht waarbij dit niet het geval is, bieden we zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en in overleg met jou doen wij dit door reparatie of vervanging.

Stuur daarvoor een mail naar klantenservice@dille-kamille.com met de volgende informatie:

  • Een foto van het artikel
  • In welke winkel het artikel is gekocht
  • Bij een online aankoop: jouw order(bestel)nummer
  • Bij aankoop in een van onze winkels: datum van aankoop
  • Het artikelnummer en/of artikelnaam
  • Of je een nieuw artikel wilt ontvangen of liever je geld retour wilt

Is het probleem met het artikel jouw eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. Meer informatie over de eventuele fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.