Levering

Snel je pakketje bij jou thuis bezorgd
Bij Dille & Kamille ben je verzekerd van een snelle levering van je pakket. Indien je bij ons op werkdagen voor 23:59 uur hebt besteld, is je pakket namelijk de volgende werkdag al in huis. Exact weten op welke dag je pakket thuis wordt afgeleverd? Controleer dan hieronder op welke dag je pakket wordt bezorgd op basis van je besteldatum. Klik hier voor meer informatie over het bestelproces.

Op zaterdag besteld: maandag in huis 
Op zondag besteld: maandag in huis
Op maandag besteld: dinsdag in huis
Op dinsdag besteld: woensdag in huis
Op woensdag besteld: donderdag in huis
Op donderdag besteld: vrijdag in huis
Op vrijdag besteld: zaterdag in huis

Onze verzending wordt verzorgd door Active Ants, bekend van tv. Voor het transport en de bezorging van de pakketten werken we samen met PostNL, UPS, Fietskoeriers en DHL. Je kan zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen. Dit kan je eigen adres (tevens factuuradres) zijn, of het adres van familie of vrienden. Weinig thuis? Kies dan als bezorgoptie voor het UPS access point/Kiala Punt, zodat je bestelling wordt bezorgd bij  één van deze punten. Let wel: je kan geen postbus als bezorgadres opgeven.

Bezorgen via PostNL
PostNL is de snelste bezorgmethode. Je pakket wordt twee keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, wordt je pakket bij de buren afgegeven. Als het PostNL na twee pogingen niet lukt om je pakket te bezorgen, sturen zij het door naar een postkantoor bij jou in de buurt. Controleer voor de meest actuele status van je pakket de Track & Trace code die je per mail van ons krijgt toegestuurd.

Bezorgen via UPS
Weinig thuis? Kies dan voor het gemak van een afhaalpunt en haal je pakket op wanneer het jou uitkomt. Bestellingen via Kiala/UPS worden binnen 48 uur naar het servicepunt verzonden. Zodra de persoonlijke Track & Trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd bij het Kiala–punt, kun je je pakket ophalen. Je pakket blijft twee weken beschikbaar in het servicepunt. Indien je pakket niet binnen deze twee weken wordt opgehaald, wordt deze weer terug naar ons verstuurd. Houd hierom dus goed de Track & Trace code in de gaten.

Bezorgen via Fietskoeriers
Duurzaamheid vinden wij belangrijk. Daarom kan je in een groot deel van Nederland je (kleine) pakket ook laten bezorgen door een fietskoerier. Net als PostNL levert ook fietskoerier.nl je pakket de volgende werkdag als je voor 23.59uur hebt besteld. Let wel: de fietskoeriers bezorgen pakketjes van bedrijven tijdens openingstijden, maar van particulieren in de avonduren!

BESTELLINGEN NAAR HET BUITENLAND

Dille & Kamille bezorgt momenteel bijna in heel Europa. Voor regio's buiten Nederland en België gelden echter andere verzendkosten en levertijden. Controleer hier in welke regio jouw land valt of neem direct contact op met onze klantenservice. Bel hiervoor naar +3120-238 2160 of stuur een mail naar klantenservice@dille-kamille.com

International orders
Dille & Kamille ships to almost every country in Europe. If you wish to ship your order to countries other than the Netherlands or Belgium, different shippings costs and delivery timeframes apply. For more information on international orders, click here, or contact our customer service (+3120-238 2160 or klantenservice@dille-kamille.com) and we will happy to place your order.