Meest gestelde vragen

Levertijd

  • Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

    De levertijd is afhankelijk van de door jou gekozen bezorgoptie. Nadat je hebt besteld, krijg je altijd een track & trace code per mail om jouw bestelling te volgen.

Verzendkosten

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bestellen is alleen mogelijk bij een orderbedrag t.w.v. minimaal €9,90

    Bij een bestelling vanaf € 39,- is de verzending gratis. Bij bestellingen onder de €39,- rekenen wij verzendkosten. De kosten zijn afhankelijk van de gekozen bezorgoptie. Bekijk hier de verzendkosten van internationale bestellingen.

Bezorgen en afhalen

  • Welke bezorgopties zijn er?

    Voor de bezorging van de pakketten werken we samen met o.a. Bringly, PostNL en DHL. Je kan zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen of je kiest eenvoudig een afhaalpunt bij jou in de buurt. Voor meer informatie verwijzen we je graag naar de ‘Verzending & levering’-pagina

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Controleer voor de meest actuele status van je pakket de Track & Trace code die je per mail van ons krijgt toegestuurd. Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar. Neem contact op via klantenservice@dille-kamille.com of bel 030-3042400. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 - 17:00 uur.

  • Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

    Ja je kunt je bestelling bij een afhaalpunt naar keuze laten bezorgen. Deze optie kun je kiezen in stap 2 van het bestelproces. Je pakket blijft twee weken beschikbaar in het servicepunt.
  • Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

    Ja! Het is mogelijk om de bestelling in een Dille & Kamille winkel te laten bezorgen. 

Betaalmogelijkheden

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Er zijn meerdere mogelijkheden om in de webwinkel veilig en gemakkelijk te betalen: iDeal, MasterCard, Visa, Maestro, Klarna – achteraf betalen, PayPal, VVV Giftcard, Dille & Kamille cadeaukaart en Huis & Tuin cadeaukaart.

Cadeaus versturen en inpakken

  • Ik wil een cadeau laten bezorgen 

    In stap 2 van het bestelproces kun je eenvoudig een ander bezorgadres opgeven. Vul hier de gegevens in degene die jij wilt verrassen. Voor de ontvanger blijft de aanschafprijs geheim. Cadeaus leveren wij altijd met een pakbon zonder vermelding van de prijzen. De factuur versturen we alleen naar jou op het opgegeven e-mailadres.

  • Kunnen jullie mijn bestelling inpakken?

    Helaas is onze inpakservice op dit moment niet beschikbaar. Op de plek waar cadeaus ingepakt worden, kunnen we de anderhalve meter afstand tussen medewerkers niet garanderen. En de veiligheid van hen gaat boven alles.

Cadeaukaarten en kortingscodes

  • Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

    In de winkelmand voordat je gegevens gaat invullen.
  • Hoe kan ik betalen met een cadeaukaart?

    De Dille en Kamille cadeaukaart is één van de betaalmethode opties in stap 3 van het bestelproces. Als je onvoldoende saldo op jouw cadeaukaart hebt, kun je met iDEAL en of creditcard bijbetalen.
  • Kan ik meerdere cadeaukaarten tegelijk gebruiken?

    Ja dit kan! Voer de kaart in, vul de codes in en voeg de pas toe.

  • Het lukt mij niet om de cadeaukaart te verzilveren

    Heb je de cadeaukaartcode juist overgenomen? Gebruik je de pincode (onder de kraslaag) achterop de cadeaukaart?

Account

  • Ik wil een account aanmaken

    Dat kan! Nadat je je gegevens hebt ingevuld kun je aangeven dat je een account wilt. Maak een wachtwoord aan en je hebt een Dille & Kamille account.

  • Kan ik ook zonder account bestellen?

    Ja zeker, je kunt elke bestelling zelf kiezen of je wel of niet ingelogd ook al heb je een account.

  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer, kan ik nu wel bestellen?

    Ja, je kunt de 'wachtwoord vergeten' functie gebruiken of eenvoudig je gegevens invullen in de eerste stap van het bestelproces.

Retourneren

  • Wat zijn de kosten voor retourneren?

    In de meeste gevallen kost een retourzending met PostNL € 6,95. Deze prijs is afhankelijk van het gewicht van de retourzending. De retourkosten stijgen naar €13,95, als het pakketje meer dan 10 kg weegt. Wij betalen je binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug.
  • Hoe en tot wanneer kan ik retourneren?

    Binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling mag je van je aankoop, geheel of gedeeltelijk, afzien. Je kunt het ongewenste artikel zelf retour sturen naar ons centrale magazijn. Het is ook mogelijk om de artikelen via een Dille & Kamille winkel te retourneren. In dat geval hoef je geen retourkosten te betalen. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, teruggestort op je rekening. Let wel op: je ontvangt het aankoopbedrag dus niet direct terug in de winkel. Bekijk hier meer informatie over retourneren.

  • Kan ik retourneren in jullie winkels?

    Ja, het is mogelijk de hele bestelling (of een deel van de bestelling) in een Dille & Kamille winkel te retourneren. We vragen je op de pakbon de reden van retour aan te kruizen en de pakbon ook aan de collega's te geven. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping teruggestort op je rekening. Let wel op: je ontvagt het aankoopbedrag dus niet direct terug in de winkel.

Zakelijke bestellingen

  • Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, krijg ik een factuur?

    Ja, kies in stap 1 voor zakelijk bij type bestelling, vul vervolgens je btw-nummer in. Je ontvangt de factuur digitaal op het opgegeven e-mailadres.
    Bij bestellingen boven 500 euro kun je via onze B2B afdeling een zakelijke bestelling doen. Neem daarvoor contact met ons op via zakelijk@dille-kamille.com of op telefoonnummer +31 30 30 42 390. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10 uur tot 17 uur.