Speciale maatregelen

Al onze winkels in Nederland in België zijn open, maar anders dan normaal. Hieronder leggen we je uit hoe je in deze tijd veilig op afspraak kunt komen winkelen bij Dille & Kamille. Natuurlijk kan je ook al je favoriete producten bestellen in onze webwinkel of je bestelling afhalen bij een Dille & Kamille bij jou in de buurt. Kies waar jij je het prettigst bij voelt: we staan voor je klaar!

Kom veilig winkelen op afspraak

Om te komen winkelen op afspraak, reserveer je vooraf online een tijdslot. Dit is makkelijk en zo gedaan! Je mag op het afgesproken tijdstip 15 minuten bij ons komen winkelen. Heb je meer tijd nodig? Reserveer dan meerdere tijdslots na elkaar.


Haal je artikelen op bij de winkel

Ben je nog op zoek naar een leuk cadeautje, voor een ander of voor jezelf? Of wil je je servies of kaarsencollectie compleet maken? Bestel online en haal het op bij jouw Dille & Kamille-winkel.


Welke maatregelen worden er genomen?

Uiteraard hebben onze winkels strikte maatregelen voor de veiligheid van onze medewerkers en klanten. We vragen je vriendelijk om je hier aan te houden en de aanwijzingen van onze medewerkers op te volgen.

  • Het gebruik van een winkelmandje is verplicht
  • We houden 1,5 meter afstand van elkaar
  • We faciliteren de juiste middelen om handen en winkelmandjes te ontsmetten
  • Het is alleen mogelijk om elektronisch te betalen
  • De kassa's zijn voorzien van schermen
  • Onze teams dragen mondkapjes. We stellen het op prijs als onze klanten dat ook doen
  • In de winkels hanteren wij 1 klant per 10 vierkante meter (vanaf 5 juni).
  • We hanteren weer de reguliere openingstijden. Dit betekent dat op koopavond, vanaf 5 juni, de winkels zijn geopend tot 21:00 i.p.v. 20:00. 

Langere levertijden

Door grote drukte in onze webwinkel en bij bezorgdiensten kan het langer duren voor je bestelling wordt afgeleverd. Ook zijn er door de toegenomen drukte meer producten niet op voorraad. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!

Contactloos bezorgd

Onze verschillende bezorgdiensten nemen maatregelen om klanten en bezorgers zo goed mogelijk te beschermen tegen het virus: zo zullen zij pakketjes zoveel mogelijk contactloos bij je bezorgen bijvoorbeeld.

Ruilen en retourneren

Heb je iets bij ons gekocht de afgelopen tijd, en wil je dat ruilen of terugbrengen? Geen zorgen, deze tijd telt niet mee in je garantietermijn. Bewaar je kassabon en kom langs in een van onze winkels zodra we weer open zijn. Wij communiceren dit via social media en onze website.


Maar het allerbelangrijkste:

Wees lief voor elkaar en blijf gezond!


Gezien de snelle ontwikkelingen rondom het coronavirus (Covid-19), sluiten wij voorlopig en per direct de deuren van onze Nederlandse winkels. Wij doen dit met pijn in ons hart, want zoiets hebben wij nog nooit gedaan.

SHOP ONLINE EN VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

We verwelkomen je graag in onze webwinkel en op social media, waar we elke dag voor je klaarstaan voor je bestellingen en vragen.

CONTACTLOOS BEZORGD

Bestellingen worden de komende weken nog gewoon afgeleverd door onze verschillende bezorgdiensten – maar er kan eventueel een vertraging oplopen. Ook nemen zij maatregelen om klanten en bezorgers zo goed mogelijk te beschermen tegen het virus: zo zullen zij pakketjes zoveel mogelijk contactloos bij je bezorgen bijvoorbeeld.

LANGERE LEVERTIJDEN

Door grote drukte in onze webwinkel en bij bezorgdiensten kan het langer duren voor je bestelling wordt afgeleverd. Ook zijn er door de toegenomen drukte in de webwinkel meer producten niet op voorraad dan je van ons gewend bent. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!

TIJDELIJK GRATIS VERZENDING VANAF 35 EURO

Nu gratis verzending bij een bestelling vanaf 35 euro. Extra fijn als je niet naar een winkel wilt of kunt.

RUILEN EN RETOURNEREN

Heb je iets bij ons gekocht de afgelopen tijd, en wil je dat ruilen of terugbrengen nu onze winkels gesloten zijn? Geen zorgen, deze tijd telt niet mee in je garantietermijn. Bewaar je kassabon en kom langs in een van onze winkels zodra we weer open zijn. Wij communiceren dit via social media en onze website.

HAAL JE ARTIKELEN OP IN DE WINKEL

Ben je nog op zoek naar een leuk cadeautje, voor een ander of voor jezelf? Of wil je je servies of kaarsencollectie compleet maken? Vanaf deze week kun je nu ook – op aanvraag - spulletjes bestellen direct bij jouw Dille & Kamille-winkel, en daar ook ophalen! Lees meer over het ophalen in de winkel >

WEES VOORZICHTIG EN WEES LIEF VOOR ELKAAR! HOPELIJK TOT GAUW IN ONZE WINKELS.


Aangepaste openingstijden

Gelukkig zijn onze winkels dagelijks geopend én kan je dag en nacht terecht in onze webwinkel.

Op de volgende zaterdagen zijn al onze winkels eerder geopend. Vanaf 9.00 uur kan je dan al bij ons terecht om rustig je inkopen te doen.

  • Zaterdag 12 december 2020
  • Zaterdag 19 december 2020

Kom je op één van deze dagen tussen 9.00 - 11.00 uur dan krijg je bij besteding vanaf € 25,- een prachtige, special edition, Dille-tas cadeau (op is op). Een extra reden om vroeg te komen winkelen!

Ook zijn rond de feestdagen in december sommige van onze winkels langer open (uiterlijk tot 20.00 uur). Dit kan per vestiging verschillen.


Lieve klanten van Dille & Kamille,

Zoals iedereen weet, is ook Nederland nu in lockdown. Dit houdt in dat al onze Nederlandse winkels voorlopig gesloten zullen zijn.

In deze, normaal gesproken zo gezellige, tijd van het jaar komt dit nieuws extra hard aan. Maar het besluit van de regering is begrijpelijk en hard nodig.

Ook al zijn onze winkels gesloten: we zijn niet ver weg! Je kunt in de tussentijd veilig online bij ons blijven shoppen in onze webwinkel. Of direct bestellen bij onze winkels.

En heb je onlangs iets bij ons gekocht dat je wilt ruilen of terugbrengen? Geen zorgen, dit kan nog als we weer open gaan. Bewaar de bon dus nog even goed.