Home>Klantenservice>Retourneren - herroepingsrecht

Retourneren - herroepingsrecht

Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem.

 

Bedenktijd (herroepingsrecht)

Je kunt de bestelling meteen terugsturen zonder dit eerst aan ons te melden. In dit geval geldt een termijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Gebruik hiervoor de met de bestelling meegeleverde retourbon.

Maar je kunt ook binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons melden dat je de bestelling toch niet wilt. Hiervoor kan je gebruikmaken van het modelformulier, maar het mag ook schriftelijk, telefonisch of per e-mail. Na ontvangst van deze melding, krijg je van ons per e-mail een bevestiging. Nadat je de melding hebt gedaan, heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling daadwekelijk terug te sturen.

 

Kosten retournering

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

 

Terugbetaling

Wij betalen je binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring het totale aankoopbedrag terug, mits wij de bestelling retour hebben ontvangen, of jij hebt aangetoond dat je de bestelling hebt teruggezonden. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt, inclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen deze verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald.

Als je hebt betaald met iDeal of Bancontact/ Mister Cash wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Heb je met bancontact/ Mister Cash betaald, dan vragen wij of het mogelijk is om je IBAN en BIC code aan ons door te geven zodat wij je terugbetaling vanuit een Nederlandse bank in orde kunnen maken. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard.

 

Behandeling bestelling

Je mag de ontvangen producten net zo behandelen als je in een fysieke winkel zou doen. Als het hiervoor nodig is de verpakking te openen, verzoeken wij je dit zo netjes mogelijk te doen. Het is niet toegestaan het zegel te verbreken van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur, en van producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden.

 

Uitzonderingen

De volgende artikelen vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden:

  • Gepersonifieerde of op maat gemaakte artikelen
  • Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben
  • Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken
  • Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan het zegel verbroken is
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten

Wil je je artikel ruilen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via 079 363 4114  of via mail naar klantenservice@dille-kamille.com.

 

Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht?

Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via 079 363 4114 of via mail naar klantenservice@dille-kamille.com.

 

Op welke manieren kan ik mijn artikelen retourneren?

1.     Via PostNL, DHL of ieder ander postorderbedrijf

Je kan er voor kiezen om je pakket via een ander postorderbedrijf retour te sturen. Bijv. PostNL of DHL. In het geleverde pakket vind je een pakbon met daarop het retouradres. Op dit formulier geef je aan welke(e) artikel(en) je wil retourneren. Plak de retoursticker op het pakket en breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico.

            Active Ants
            Zeelandhaven 6
            3433 PL Nieuwegein

 

2.     Via Kiala

Je kan er voor kiezen om je pakket via Kiala terug te sturen. Kijk voor het dichtstbijzijnde Kiala-punt op www.kiala.nl. In het geleverde pakket vind je een pakbon met daarop een retouradres. Op dit formulier geef je aan welk(e) artikel(en) je wil retourneren. Plak de retoursticker op het pakket en breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico.

3.     Via onze retourbalie in Nieuwegein
Wil je liever je producten persoonlijk komen afgeven, dan kun je langskomen bij onze retourbalie van onze logistieke partner in Nieuwegein:

            Active Ants
            Zeelandhaven 6
            3433 PL Nieuwegein


Of je nou via PostNL of een ander postorderbedrijf kiest, zorg er altijd voor dat je het verzendbewijs goed bewaart.