De volgende kleurcodes kunnen op de row gezet worden voor de corona melding. Deze kan je selecteren door bij row op het tandwiel te klikken en daar de achtergrond kleur te selecteren.

#768985
#A0B6B0
#D93F41
#DD6832
#C9C9B8
#6B795F
#4A5571
#6F5F6D
#DDAC98
#DFC65D
#741B25

Click & collect bij Dille & Kamille

Je online bestelling nu ook makkelijk af te halen bij een Dille & Kamille bij jou in de buurt!

  1. Voeg de spullen voor click & collect toe aan je winkelmandje.
  2. Vul vervolgens in de check-out je gegevens in en selecteer onder ‘Verzenden’ de optie ‘Afhalen’ en klik vervolgens op ‘Afhalen bij jouw favoriete Dille & Kamille winkel’. Let op: Afhalen is alleen mogelijk bij een bestelling t.w.v. minimaal €10,- .
  3. Selecteer de winkel waar je jouw bestelling wilt komen afhalen en ga verder naar ‘Betalen’.
  4. Na het afronden van je order krijgt je een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen.
  5. Als je bestelling klaarligt in de winkel, krijg je een ophaalbevestiging per mail. Vanaf dat moment kan je in onze Nederlandse winkels elke dag je bestelling ophalen binnen de reguliere openingstijden. Zorg dat je de ophaalbevestiging bij de hand hebt, zodat wij je goed kunnen helpen!

Tot gauw bij jouw favoriete Dille & Kamille: wij hebben er zin in! 

Stap 1:

Kies bij het afrekenen van je online bestelling voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Hier geldt geen minimale bestelwaarde voor, deze optie is altijd gratis. Is het een cadeautje? Geef het aan en wij pakken het mooi voor je in!  

Stap 2:

Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen.  

Stap 3:

Vervolgens neemt jouw Dille & Kamille-winkel zo snel mogelijk persoonlijk contact met je op om een tijdsslot te bepalen waarin jij je bestelling kunt komen ophalen. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur. We proberen ervoor te zorgen dat je je pakketje uiterlijk vanaf de volgende dag kan komen ophalen.  

Stap 4:

Haal je bestelling op binnen het afgesproken tijdslot, in je eentje. Neem je orderbevestiging mee: print 'm thuis uit of neem je telefoon mee met de e-mail erop. Wij zorgen dat een tasje met je bestelde artikelen dan voor je klaar staat. We zullen dit – volgens de nu geldende regels - buiten aan je aangeven.

Stap 5:

Het kan zijn dat je nog even moet wachten buiten om je bestelling in ontvangst te nemen: trek dus een lekkere dikke jas aan! Enne… zorg ervoor dat je voldoende afstand houdt van de andere Dille-fans in de rij.    

Hoe werkt het?

1) Kies bij het afrekenen van je online bestelling voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Hier geldt geen minimale bestelwaarde voor, deze optie is altijd gratis. Is het een cadeautje? Geef het aan en wij pakken het mooi voor je in! 

2) Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen. 

3) Vervolgens neemt jouw Dille & Kamille-winkel zo snel mogelijk persoonlijk contact met je op om een tijdsslot te bepalen waarin jij je bestelling kunt komen ophalen. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur. We proberen ervoor te zorgen dat je je pakketje uiterlijk vanaf de volgende dag kan komen ophalen. 

4) Haal je bestelling op binnen het afgesproken tijdslot, in je eentje. Neem je orderbevestiging mee: print 'm thuis uit of neem je telefoon mee met de e-mail erop. Wij zorgen dat een tasje met je bestelde artikelen dan voor je klaar staat. We zullen dit – volgens de nu geldende regels - buiten aan je aangeven.

5) Het kan zijn dat je nog even moet wachten buiten om je bestelling in ontvangst te nemen: trek dus een lekkere dikke jas aan! Enne… zorg ervoor dat je voldoende afstand houdt van de andere Dille-fans in de rij. 


Veelgestelde vragen

  • Kan ik bij het plaatsen van een bestelling zelf een tijdslot kiezen?

    Nee, je mag naar de winkel komen zodra je een e-mail hebt ontvangen dat je spullen klaarliggen. Vergeet je niet je ophaalbevestiging met ordernummer mee te nemen?
  • Kan ik een online bestelling in jullie winkel retourneren of ruilen bij een ophaalmoment?

    Binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling mag je van je aankoop, geheel of gedeeltelijk, afzien. Je kunt het ongewenste artikel zelf retour sturen naar ons centrale magazijn. Het is ook mogelijk om de artikelen via een Dille & Kamille winkel te retourneren. In dat geval hoef je geen retourkosten te betalen. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, teruggestort op je rekening. Let wel op: je ontvangt het aankoopbedrag dus niet direct terug in de winkel. 

  • Is deze manier van bestellen gratis?

    Ja, je kunt je online bestelling gratis in één van onze winkels afhalen. 

  • Vanaf welk bedrag kan ik mijn bestelling ophalen?

    Bij bestellingen t.w.v. minimaal €10,- is het mogelijk om je bestelling op te halen in één van onze winkels.

  • Ontvang ik een bevestiging van de bestelling per mail? 

    Ja, nadat jij je bestelling hebt geplaatst ontvang je twee e-mails: eentje waarin staat dat je bestelling goed ontvangen is. Vervolgens ontvang je een e-mail zodra de winkel bijna klaar is met het klaarzetten van jouw pakketje. 

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is? 

    Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling een bevestiging via e-mail.

  • Op welke dagen kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel? 

    Als je bestelling klaarligt in de winkel, krijg je een ophaalbevestiging per mail. Vanaf dat moment kan je in onze Nederlandse winkels elke dag je bestelling ophalen binnen de reguliere openingstijden.  Zorg dat je de ophaalbevestiging bij de hand hebt, zodat wij je goed kunnen helpen.

  • Betaal ik bij het plaatsen van mijn online bestelling of in de winkel bij het ophaalmoment?  

    Je rekent je bestelling online af. Bekijk hier onze betaalmogelijkheden. Bij het ophaalmoment voor de winkel hoef je dus niets meer te betalen. 

  • Moet ik een bewijs of ordernummer meebrengen naar de winkel bij het ophaalmoment?

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail uit de winkel met een ordernummer. Toon de e-mail met je ordernummer bij het afhaalmoment aan het winkelpersoneel. Deze kun je uitgeprint of digitaal laten zien.

  • Hoe kan ik de winkel bereiken? 

    Alle winkels zijn van maandag tot zondag per e-mail en telefonisch bereikbaar, tijdens de openingstijden. Bekijk hier de contactgegevens van onze winkels.