Afhalen bij Dille & Kamille

Je online bestelling nu ook makkelijk af te halen bij een Dille & Kamille bij jou in de buurt!

  1. Afhalen is alleen mogelijk bij een bestelling t.w.v. minimaal €10,-  
  2. Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen.
  3. Je krijgt bericht van ons zodra je pakketje klaar ligt om op te halen.

Tot gauw bij jouw favoriete Dille & Kamille: wij hebben er zin in! 

Stap 1:

Kies bij het afrekenen van je online bestelling voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Hier geldt geen minimale bestelwaarde voor, deze optie is altijd gratis. Is het een cadeautje? Geef het aan en wij pakken het mooi voor je in!  

Stap 2:

Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen.  

Stap 3:

Vervolgens neemt jouw Dille & Kamille-winkel zo snel mogelijk persoonlijk contact met je op om een tijdsslot te bepalen waarin jij je bestelling kunt komen ophalen. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur. We proberen ervoor te zorgen dat je je pakketje uiterlijk vanaf de volgende dag kan komen ophalen.  

Stap 4:

Haal je bestelling op binnen het afgesproken tijdslot, in je eentje. Neem je orderbevestiging mee: print 'm thuis uit of neem je telefoon mee met de e-mail erop. Wij zorgen dat een tasje met je bestelde artikelen dan voor je klaar staat. We zullen dit – volgens de nu geldende regels - buiten aan je aangeven.

Stap 5:

Het kan zijn dat je nog even moet wachten buiten om je bestelling in ontvangst te nemen: trek dus een lekkere dikke jas aan! Enne… zorg ervoor dat je voldoende afstand houdt van de andere Dille-fans in de rij.    

Hoe werkt het?

1) Kies bij het afrekenen van je online bestelling voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Hier geldt geen minimale bestelwaarde voor, deze optie is altijd gratis. Is het een cadeautje? Geef het aan en wij pakken het mooi voor je in! 

2) Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen. 

3) Vervolgens neemt jouw Dille & Kamille-winkel zo snel mogelijk persoonlijk contact met je op om een tijdsslot te bepalen waarin jij je bestelling kunt komen ophalen. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur. We proberen ervoor te zorgen dat je je pakketje uiterlijk vanaf de volgende dag kan komen ophalen. 

4) Haal je bestelling op binnen het afgesproken tijdslot, in je eentje. Neem je orderbevestiging mee: print 'm thuis uit of neem je telefoon mee met de e-mail erop. Wij zorgen dat een tasje met je bestelde artikelen dan voor je klaar staat. We zullen dit – volgens de nu geldende regels - buiten aan je aangeven.

5) Het kan zijn dat je nog even moet wachten buiten om je bestelling in ontvangst te nemen: trek dus een lekkere dikke jas aan! Enne… zorg ervoor dat je voldoende afstand houdt van de andere Dille-fans in de rij. 


Veelgestelde vragen

  • Is deze manier van bestellen gratis?

    Ja, je kunt je online bestelling gratis in één van onze winkels afhalen. 

  • Vanaf welk bedrag kan ik mijn bestelling ophalen?

    Bij bestellingen t.w.v. minimaal €10,- is het mogelijk om je bestelling op te halen in één van onze winkels.

  • Kan ik bij het plaatsen van een bestelling zelf een tijdslot kiezen?

    Je hoeft geen tijdslot meer te boeken om je Click & Collect bestelling in onze vestiging op te halen. Bij binnenkomst kun je je bij de medewerkster achter de kassa melden en hoef jij alleen maar je ophaalbevestiging met ordernummer te tonen
  • Ontvang ik een bevestiging van de bestelling per mail? 

    Ja, nadat jij je bestelling hebt geplaatst ontvang je twee e-mails: eentje waarin staat dat je bestelling goed ontvangen is. Vervolgens ontvang je een e-mail zodra de winkel bijna klaar is met het klaarzetten van jouw pakketje. 

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is? 

    Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling een bevestiging via e-mail.

  • Kan ik een online bestelling in jullie winkel retourneren of ruilen bij een ophaalmoment?

    Ja, het is mogelijk om artikelen van een online bestelling te retourneren in één van onze Nederlandse winkels. 

  • Op welke dagen kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel? 

    Van maandag tot zondag is het mogelijk om je bestelling in onze Nederlandse winkels op te halen. 

  • Betaal ik bij het plaatsen van mijn online bestelling of in de winkel bij het ophaalmoment?  

    Je rekent je bestelling online af. Bekijk hier onze betaalmogelijkheden. Bij het ophaalmoment voor de winkel hoef je dus niets meer te betalen. 

  • Moet ik een bewijs of ordernummer meebrengen naar de winkel bij het ophaalmoment?

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail uit de winkel met een ordernummer. Toon de e-mail met je ordernummer bij het afhaalmoment aan het winkelpersoneel. Deze kun je uitgeprint of digitaal laten zien.

  • Hoe kan ik de winkel bereiken? 

    Alle winkels zijn van maandag tot zondag per e-mail en telefonisch bereikbaar, tijdens de openingstijden.