De volgende kleurcodes kunnen op de row gezet worden voor de corona melding. Deze kan je selecteren door bij row op het tandwiel te klikken en daar de achtergrond kleur te selecteren.

#768985
#A0B6B0
#D93F41
#DD6832
#C9C9B8
#6B795F
#4A5571
#6F5F6D
#DDAC98
#DFC65D
#741B25

Afhalen bij Dille & Kamille

Je online bestelling nu ook makkelijk af te halen bij een Dille & Kamille bij jou in de buurt!

Onze winkels in Nederland zijn door de coronacrisis voorlopig nog gesloten, maar je kunt nu wel je online bestelling afhalen bij een Dille & Kamille winkel bij jou in de buurt of komen winkelen op afspraak. 

  1. Afhalen is alleen mogelijk bij een bestelling t.w.v. minimaal €10,-  
  2. Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen.
  3. Vervolgens kan je online een tijdslot kiezen waarin jij je bestelling kunt komen ophalen. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur. We proberen ervoor te zorgen dat je je pakketje uiterlijk vanaf de volgende dag kan komen ophalen.
  4. Haal je bestelling op binnen het afgesproken tijdslot, in je eentje. Neem je orderbevestiging mee: print 'm thuis uit of neem je telefoon mee met de e-mail erop. Wij zorgen dat een tasje met je bestelde artikelen dan voor je klaar staat. We zullen dit – volgens de nu geldende regels - buiten aan je aangeven.
  5. Het kan zijn dat je nog even moet wachten buiten om je bestelling in ontvangst te nemen: trek dus een lekkere dikke jas aan! Enne… zorg ervoor dat je voldoende afstand houdt van de andere Dille-fans in de rij.

Tot gauw bij jouw favoriete Dille & Kamille: wij hebben er zin in! 

Stap 1:

Kies bij het afrekenen van je online bestelling voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Hier geldt geen minimale bestelwaarde voor, deze optie is altijd gratis. Is het een cadeautje? Geef het aan en wij pakken het mooi voor je in!  

Stap 2:

Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen.  

Stap 3:

Vervolgens neemt jouw Dille & Kamille-winkel zo snel mogelijk persoonlijk contact met je op om een tijdsslot te bepalen waarin jij je bestelling kunt komen ophalen. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur. We proberen ervoor te zorgen dat je je pakketje uiterlijk vanaf de volgende dag kan komen ophalen.  

Stap 4:

Haal je bestelling op binnen het afgesproken tijdslot, in je eentje. Neem je orderbevestiging mee: print 'm thuis uit of neem je telefoon mee met de e-mail erop. Wij zorgen dat een tasje met je bestelde artikelen dan voor je klaar staat. We zullen dit – volgens de nu geldende regels - buiten aan je aangeven.

Stap 5:

Het kan zijn dat je nog even moet wachten buiten om je bestelling in ontvangst te nemen: trek dus een lekkere dikke jas aan! Enne… zorg ervoor dat je voldoende afstand houdt van de andere Dille-fans in de rij.    

Hoe werkt het?

1) Kies bij het afrekenen van je online bestelling voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Hier geldt geen minimale bestelwaarde voor, deze optie is altijd gratis. Is het een cadeautje? Geef het aan en wij pakken het mooi voor je in! 

2) Je krijgt een orderbevestiging van onze webwinkel. Bewaar deze goed: er staat namelijk een ordernummer in die je nodig hebt zodra je je bestelling komt ophalen. 

3) Vervolgens neemt jouw Dille & Kamille-winkel zo snel mogelijk persoonlijk contact met je op om een tijdsslot te bepalen waarin jij je bestelling kunt komen ophalen. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur. We proberen ervoor te zorgen dat je je pakketje uiterlijk vanaf de volgende dag kan komen ophalen. 

4) Haal je bestelling op binnen het afgesproken tijdslot, in je eentje. Neem je orderbevestiging mee: print 'm thuis uit of neem je telefoon mee met de e-mail erop. Wij zorgen dat een tasje met je bestelde artikelen dan voor je klaar staat. We zullen dit – volgens de nu geldende regels - buiten aan je aangeven.

5) Het kan zijn dat je nog even moet wachten buiten om je bestelling in ontvangst te nemen: trek dus een lekkere dikke jas aan! Enne… zorg ervoor dat je voldoende afstand houdt van de andere Dille-fans in de rij. 


Veelgestelde vragen

  • Is deze manier van bestellen gratis?

    Ja, je kunt je online bestelling gratis in één van onze winkels afhalen. 

  • Vanaf welk bedrag kan ik mijn bestelling ophalen?

    Bij bestellingen t.w.v. minimaal €10,- is het mogelijk om je bestelling op te halen in één van onze winkels.

  • Kan ik bij het plaatsen van een bestelling zelf een tijdslot kiezen?

    Ja, je kunt zelf een datum en tijdslot kiezen bij de Dille & Kamille-winkel waar jij je bestelling wilt afhalen.
  • Ontvang ik een bevestiging van de bestelling per mail? 

    Ja, nadat jij je bestelling hebt geplaatst ontvang je twee e-mails: eentje waarin staat dat je bestelling goed ontvangen is. Vervolgens ontvang je een e-mail zodra de winkel bijna klaar is met het klaarzetten van jouw pakketje. 

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is? 

    Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling een bevestiging via e-mail.

  • Kan ik een online bestelling in jullie winkel retourneren of ruilen bij een ophaalmoment?

    Nee, het is niet mogelijk om artikelen van een online bestelling te retourneren in één van onze Nederlandse winkels. Alleen als je gaat winkelen op afspraak, is retourneren mogelijk. Goed nieuws: we houden nu geen rekening met een retourtermijn, dus je kunt op je eigen tempo langskomen zodra we weer open zijn. Bij dringende retourvragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

  • Op welke dagen kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel? 

    Van maandag tot zondag is het mogelijk om je bestelling in onze Nederlandse winkels op te halen. 

  • Op welke tijden kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?  

    Je kunt je bestelling tijdens het toegeschreven tijdslot komen ophalen. Dit tijdstip zal altijd binnen de reguliere openingstijden van onze winkels zijn, van maandag tot zondag. Tussen het bestel- en afhaalmoment zit altijd minimaal 4 uur.

  • Betaal ik bij het plaatsen van mijn online bestelling of in de winkel bij het ophaalmoment?  

    Je rekent je bestelling online af. Bekijk hier onze betaalmogelijkheden. Bij het ophaalmoment voor de winkel hoef je dus niets meer te betalen. 

  • Moet ik een bewijs of ordernummer meebrengen naar de winkel bij het ophaalmoment?

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail uit de winkel met een ordernummer. Toon de e-mail met je ordernummer bij het afhaalmoment aan het winkelpersoneel. Deze kun je uitgeprint of digitaal laten zien.

  • Hoe kan ik de winkel bereiken? 

    Alle winkels zijn van maandag tot zondag per e-mail en telefonisch bereikbaar, tijdens de openingstijden.

  • Wat moet ik doen als ik niet meer op het tijdslot naar de winkel kan komen?

    We raden je aan om telefonisch contact hierover op te nemen met jouw Dille & Kamille-winkel. Het winkelteam stemt dan een nieuwe ophaaldag/tijdslot met je af.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Wil je hier meer over weten? Bekijk onze cookieverklaring voor meer uitleg.