Dille & Kamille Den Bosch bestaat 1 jaar

Op zaterdag 12 en zondag 13 september is het feest bij Dille & Kamille Den Bosch. De winkel aan de Visstraat 5-7 bestaat dit jaar 1 jaar en dat wordt gevierd met allerlei leuks voor de klanten, zoals een mooie winactie en natuurlijk cadeautjes.

Je ontdekt hier heel veel moois om van je huis een echt thuis te maken. Kook- en bakspullen, net als allerlei lekkers, thee en kruiden, handgevlochten manden, geurkaarsen, boeken en schriftjes, nostalgisch speelgoed, tuingereedschap, planten voor binnen en buiten en nog heel veel meer. Organische materialen en natuurlijke kleuren voeren de boventoon. "Vanaf dag één zijn de klanten razend enthousiast," vertelt winkelmanager Sanne. "De grootste hit is ons 'tapmeubel' voor onverpakt, natuurlijk was- en schoonmaakmiddel. Sinds de opening hebben we hiermee meer dan 1000 plastic literflessen bespaard. Dit jaar gaan we voor het dubbele want gelukkig kiezen steeds meer mensen voor verpakkingsvrij!

Feestweekend

Er is dit feestweekend van alles te beleven in Den Bosch. Zo start er een winactie, met een hele fijne prijs, en krijgt elke betalende klant een leuk cadeautje bij de kassa. En bij aankoop vanaf € 30,- krijg je ook nog eens een ‘special edition’ tas cadeau! Ondanks al deze feestelijkheden in de winkel, houden wij uiteraard ook dit weekend rekening met de geldende coronamaatregelen.

Dille & Kamille
Visstraat 5-7, 5211 DM Den Bosch

Maandag, dinsdag, woensdag:, vrijdag en zaterdag: 9u30 tot 18u
Donderdag: 9u30 tot 21u
Zondag: 12u tot 17u

www.dille-kamille.nl
Instagram: @dilleenkamille | #dillekamille
Facebook: dilleenkamille

De visie van Dille & Kamille

"We zien een wereld om ons heen die steeds sneller draait," vertelt Algemeen Directeur Hans Geels. "Een gehaaste, steeds onpersoonlijker samenleving vol prikkels en verwachtingen, waar mensen weinig aandacht meer voor elkaar en de natuur hebben. Wij maken ons hier zorgen over en daarom laten wij als Dille & Kamille een tegengeluid horen. Wij willen mensen laten zien dat het anders kan en hen inspireren om bewust en duurzaam te leven, in harmonie met elkaar en de natuur. Dat doen we o.a. met ons assortiment van tijdloze artikelen, gemaakt van  natuurlijke, hernieuwbare materialen. Maar ook met acties zoals ‘Mei plasticvrij’, of een groene, niet alleen commerciële invulling van Black Friday – of zoals wij het noemen Green Friday…"

Het gaat Dille & Kamille om wederkerigheid, om goed doen voor de natuur en voor een ander, om circulair denken, gericht op de lange termijn. Hans Geels: “Voor ons zit geluk in kleine dingen, in bewust leven en in aandacht. We zeggen dit niet omdat het nu ‘in’ is, zo doen wij het al meer dan 45 jaar!”

Over Dille & Kamille

In 1974 opende de eerste Dille & Kamille haar deuren in een werfkelder aan de Oudegracht in Utrecht. Een eenvoudige 'marktwinkel' met een vrolijk en eigenzinnig aanbod voor huis, tuin en keuken. De kern was – en is na al die jaren nog altijd – ‘Natuurlijke eenvoud’. Al sinds 1974 kiest de keten voor de kracht van eenvoud en voor de tijdloze schoonheid van natuurlijke materialen. Voor duurzaam ambacht en aandacht voor elkaar en onze omgeving.

Dille & Kamille telt inmiddels 35 vestigingen: 24 in Nederland en 11 in België. In oktober gaat de nieuwe winkel in Leeuwarden open. Alle winkels stralen dezelfde, unieke Dille & Kamille-sfeer uit, maar hebben toch elk een eigen identiteit. De webwinkel levert aan klanten over de hele wereld.