Meest gestelde vragen
Levertijd
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
De levertijd is afhankelijk van de door jou gekozen bezorgoptie. Nadat je hebt besteld, krijg je altijd een track & trace code per mail om jouw bestelling te volgen.
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellen is alleen mogelijk bij een orderbedrag t.w.v. minimaal 19,90
Bezorgen op jouw adres:
- Verzending binnen 3 werkdagen - 5,95
- Vóór 22:00 besteld, vandaag verzonden - €7,95
Afhalen bij een Dille & Kamille winkel of een afhaalpunt
- Ophalen in de winkel - Gratis
- Ophalen op een afhaalpunt - 5,95
Meer informatie klik hier voor meer informatie over de bezorgopties en levertijden
Bezorgen en afhalen
Welke bezorgopties zijn er?
Voor de bezorging van de pakketten werken we samen met o.a. Bringly, PostNL en DHL. Je kan zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen of je kiest eenvoudig een afhaalpunt bij jou in de buurt. Voor meer informatie verwijzen we je graag naar de ‘Verzending & levering’-pagina.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Controleer voor de meest actuele status van je pakket de Track & Trace code die je per mail van ons krijgt toegestuurd. Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat voor je klaar. Neem contact op via klantenservice@dille-kamille.com of bel 030-3042400. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 - 17:00 uur.
DHL
Als je niet thuis bent, zal DHL een nieuwe bezorgpoging doen. Als alternatief laat DHL informatie achter over waar het pakket kan worden opgehaald, bijvoorbeeld bij een DHL ServicePoint, bij buren, of je kunt een nieuw bezorgmoment plannen.PostNL
Wanneer je niet thuis bent volgt PostNL altijd je bezorgvoorkeuren. Deze kan je instellen via de PostNL app maar ook online. Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgt PostNL je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt.Bringly
Wanneer je niet thuis bent, volgt een tweede afleverpoging. Als het pakket bij de tweede afleverpoging niet kan worden bezorgd, wordt het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt.
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt naar keuze. Deze optie kies je in stap 2 van het bestelproces. Houd je track & trace in de gaten; hierin staat binnen welke termijn je jouw bestelling moet ophalen.
Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?
Ja! Je kunt je bestelling laten bezorgen in een Dille & Kamille winkel, mits de gekozen winkel de artikelen op voorraad heeft.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Er zijn meerdere mogelijkheden om in de webwinkel veilig en gemakkelijk te betalen: iDeal, MasterCard, Visa, Klarna – achteraf betalen, PayPal, Generic GiftCard, Dille & Kamille cadeaukaart, Huis & Tuin cadeaukaart, VVV Giftcard, DE Cadeaukaart, Het Duurzame Cadeau, Your Gift.
Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
In de winkelmand voordat je gegevens gaat invullen.
Hoe kan ik betalen met een cadeaukaart?
De Dille en Kamille cadeaukaart is één van de betaalmethode opties in stap 3 van het bestelproces. Als je onvoldoende saldo op jouw cadeaukaart hebt, kun je met iDEAL en of creditcard bijbetalen.
Kan ik meerdere cadeaukaarten tegelijk gebruiken?
Ja dit kan! Voer de kaart in, vul de codes in en voeg de pas toe.
Het lukt mij niet om de cadeaukaart te verzilveren
Heb je de cadeaukaartcode juist overgenomen? Gebruik je de pincode (onder de kraslaag) achterop de cadeaukaart?
Ik wil een account aanmaken
Dat kan! Nadat je je gegevens hebt ingevuld kun je aangeven dat je een account wilt. Maak een wachtwoord aan en je hebt een Dille & Kamille account.
Kan ik ook zonder account bestellen?
Ja zeker, je kunt elke bestelling zelf kiezen of je wel of niet ingelogd ook al heb je een account.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer, kan ik nu wel bestellen?
Ja, je kunt de 'wachtwoord vergeten' functie gebruiken of eenvoudig je gegevens invullen in de eerste stap van het bestelproces.
Retourneren
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je kunt je bestelling gratis retourneren in een van onze winkels. Let op: meld je retour vooraf aan via onze retourportal. Wil je je bestelling per post retourneren? Dit kan vanaf €6,55 en regel je eveneens via de retourportal.
Hoe en tot wanneer kan ik retourneren?
Binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling mag je van je aankoop, geheel of gedeeltelijk, afzien. Je kunt het ongewenste artikel zelf retour sturen naar ons centrale magazijn. Het is ook mogelijk om de artikelen via een Dille & Kamille winkel te retourneren. In dat geval hoef je geen retourkosten te betalen. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, teruggestort op je rekening. Let wel op: je ontvangt het aankoopbedrag dus niet direct terug in de winkel. Bekijk hier meer informatie over retourneren.
Kan ik retourneren in jullie winkels?
Ja, het is mogelijk de hele bestelling (of een deel van de bestelling) in een Dille & Kamille winkel te retourneren. Let op: meld je retour vooraf aan via onze retourportal.
Zakelijke bestellingen
Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, krijg ik een factuur?
Ja, kies in stap 1 voor zakelijk bij type bestelling, vul vervolgens je btw-nummer in. Je ontvangt de factuur digitaal op het opgegeven e-mailadres.
Bij bestellingen boven 500 euro kun je via onze B2B afdeling een zakelijke bestelling doen. Neem daarvoor contact met ons op via zakelijk@dille-kamille.com.